Powered By Blogger

Pages

Wednesday, November 16, 2011

Sang cerdik kumputer!

terima kasih pada kau yang menghuru-hara kan hidup aku seketika.. mungkin ada yang pernah kena, mungkin ada yang tak pernah kena lagi.. siapakah?? (SANG CERDIK KUMPUTER) dalam kata omputeh (THE HACKER) yang aku sendiri sudah terkena bagai..mukabuku aku habis dihuru-harakan dengan pelbagai cerita dongeng kau persembahkan.. ye silap aku juga tekan-tekan link macam-macam baru lah mengelabah beruk bila  FACEBOOK sendiri telah kena HACK! pada sang cerdik kumputer, aku akui kau sangat hebat dan pandai kumputer tapi tolong lah jangan menggunakan kehebatan kau untuk merosakkan hidup orang yang buta IT. kau sangat berbakat, gunakan lah baik-baik untuk kebaikan bersama mana tahu nanti kau akan jadi jutawan.. amin - INI DOA AKU BUAT KAU - aku tak bermusuh, aku tak nak bergadoh berperang bagai.. aku ingin berdamai.. Pada yang belum kena.. 
 
PLEASE REMIND URSELF NOT TO CLICK ANY LINK

-FACEBOOK JUST FOR 18 ABOVE-

No comments:

Post a Comment