Pages

Friday, November 18, 2011

21 november 2011

5th July 2011


21 november 2011.. date kepada semua pelajar uitm lama mendaftar masuk balik.. buat aku?? aku tak perlu lagi mendaftar pergi sana, sebab?? im in part 6 now and continue with my practical on this 21 nov 2011..  bagi my hencik buncyit.. he must go there continue his part 4.. so mula la aku berfikir macam-macam..  takot juga lah sebab budak baru nak masuk.. but.... i trust him!! aku tahu dia tak akan buat aku kecewa.. terima kasih sayang.. tapi macam biasa lah aku ni bergedik-gedik risau konon-konon lah.. tapi terdetik penyesalan didalam kepala otak ni "eh! kenapa lah aku tak buat practical kt jengka, kan senang dengan dia" duss!! bodoh disitu HAHA!  menyesal-menyesal.. kenapa la tak fikir awal-awal lagi.. kalau dulu aku selalu bersama dia.. boleh dikatakan setiap hari berjumpa tapi kali ini mungkin susah nak jumpa lagi.. aku kena belajar sebab aku dah janji dengan dia nak belajar untuk sabar cinta jarak jauh.. insyALLAH dengan izin tuhan dan jodoh kami, kami berkekalan..  aku mesti belajar menerima..  aku bersyukur diberi peluang dicintai dan mencintai.. semoga segala ujian dan halangan dapat kami tempuhi dengan sabar dan tenang..
AMIN

No comments:

Post a Comment