Pages

Tuesday, August 16, 2011




MAA

awk, sy paham perasaan awk

awk, sy tahu sy tak bole tolong awk

kalau bole ditukar ganti sy sanggup tukar untuk awk

awk, sy tak bole tengok awk sedih

sebab hati sy pun rase resah

awk, sy tak pandai nak bagi nasihat

masa sy dpt tahu keputusan tu

sy tak tahu nak buat apa

sy risau, risau awk tak kan senyum lagi

sebab sy tahu sukan memang minat awk

awk, sy minta maaf tak halang awk betol2 dulu

kalau tak benda ni tak akan jadi

awk pun tak akan sedih

awk pun tak akan nangis

awk pun tak akan risau fikir

awk, sy nak awk tahu sy sentiasa sayang awk

sy akan selalu ada dengan awk

...INGAT...

SETIAP APA YANG BERLAKU ADA HIKMAH 

ALLAH TAK AKAN MENSIA-SIAKAN UMATNYA

AWK KENA KUAT


ILY bie











Sunday, August 14, 2011

Lup ! Lup !


...SELEKEH...

...GELI...

...TAK SENONOH...

...HOW DO I CARE...

!THAT US!




Minum coldblog same-same

Main coldblog same-same

Tentiu MAA ikot je ape sy suruh!!

Lup Lup Lup


Thursday, August 11, 2011

11 August 2011 >3




TENTIU SO MUCH!!!!

Ingat dia tak kan buat

Ingat dia malu nak buat

Ingat dia tak akan ikut 

Ingat dia buat kecil-kecil

Ingat 11.08.11 ni biasa-biasa je

............TAPI.............

tak sangka dia buat kejutan masa berbuka puase di KFC

Nyanyi kuat-kuat sampai sume org kat situ pun ikut nyanyi

lagu BEFDAY for me!!

even korang akan cakap ni biasa-biasa je

tapi ni tetap paling BEST n KENANGAN TERINDAH!!! 

~Love you MAA~