Pages

Friday, May 13, 2011

Him

I'm pray for your happiness..
Semoga u puas mainkan hati i..
One day u akan rase kecewa nya hati i macam u buat i sekarang, tapi i tak salahkan mana-mana pihak..
mungkin ada silap i...tapi..tolong lah jangan hina i mcm i sampah..perlu ke u lemparkan kata-kata yang boleh sakitkan jiwa i...berapa kali lagi u nak i menangis..sejujurnya i tak pernah syg org mcm i syg u..terima kasih sbb kembalikan jiwa i yang dulu..jiwa yang tak pernah knl erti setia..ye..baru i paham..yang selama ini memang tiada setia di kalangan manusia..kalau setia masakan perlu berkahwin ramai???kalau setia mestikah bercouple ramai??erskandal??mainkan hati orang??apa guna setia waktu berkasih sekiranya kahwin nanti ada yang ke 2 3 malah 4..lelaki mmg tak pernah cukup dengan 1..kami perempuan ada hati...ada jiwa...kecewa kami..mungkin tiada siapa tahu...apa salah i??ape lagi yang tak cukup???apa motif u ragut cinta i dan u buang cinta i mcm sampah!!apa yang u nk dr i???knp u buat i jato cinta dgn u???knp u bg i rase mcm u syg i???i merana u...i menangis..sakit ye jiwa i ni..knp u??jawab soalan i???ape selama ni kata2 Love you sekadar perkataan biasa bg u??knp u da de gf tapi u still nk kapel dgn i????knp u knp!!!!!!!i bingung....i tak pham...mlm2 i amek mcm2 sbb nk lupakn u...tapi tak bole!!!!! i tak paham knp dgn sng ye u bole buang rase syg u kt i????ape i BUKAN MAINAN NAZRIN!!!!!!!!!!!!!!!!knp u....knp....salah ke i syg u???slh ke i cinta u??slh ke i jaga u???slh ke i jadi baik dgn u???SALAH KE???knp u sedikit pun tak bole balas sume tu sgn hargai i ????sayang i???itu je i minta...sampai mati i tak tenteram dengan ape yang u buat...sampai satu tahap i nk bomoh kn u...tapi apa i dapat???? i tak kn dapat hati u...yg i dapat hanya jasad u....itu bukan yg i nk....i masih waras dan islam..i tak buat perkara terkutuk tu..cuma i berdoa pada Allah semoga u sedar akan kehadiran i selama ni...kalau kita ta de jodoh...Ya Allah kau tutup la pintu hati aku untuk DIA...