Powered By Blogger

Pages

Wednesday, November 30, 2011

25 - 27 November


25 NOVEMBER

mungkin hari jumaat.. aku sudah berkerjaya ( PRACTICAL ) dalam minggu pertama lagi aku sudah bertanduk tajam memikirkan HOLIDAY! maka aku mengambil keputusan untuk tipu sunat kepada bos aku dengan mengatakan aku MC.. maka aku berriang-ria menaiki bus ke KUANTAN-KUALA LUMPUR-SUBANG JAYA bersama laki kuuuu.... sesampai di titiwangsa aku bergegas naik LRT menuju ke BANDARAYA maka terus ke KL SENTRAL untuk menuju ke SUBANG JAYA... yeayy!! sampai juga hajat aku nak pergi SUNWAY LAGOON dengan my uncyt! 

26 NOVEMBER

maka tiba masa.. pagi-pagi buta lagi dah bangun dengan sukacitanya mandi-mandi siap-siap ke Sunway lagoon.. tetapi sebelum tu kami breakfast dulu untuk mengambil tenaga untuk bermain sehari suntuk dari 10:00 pagi sehingga 6:00 petang!! HAHA mencuba pelbagai permainan.. Ada yang macam nak mencabut nyawa aku, uncyt aku pun sama " Sumpah aku tak nak naik lagi " HAHAHA! tu perkataan dia sebut masa naik TOMHAWK! walaupun mengerikan tetapi kami seronok..

27 NOVEMBER

tiba masa kami pulang tiket bus pukul 3:30 petang sampai 7:00 petang.. 




No comments:

Post a Comment