Pages

Sunday, January 23, 2011

di hari-hari malas aku di rumah~

seronoknya! berada dirumah...
aku sedang berfikir, cik khachak & cik bella sedang bersusah payah bangun tido pergi kelas!
yeah! hari isnin memamg hari kesusahan pada kitaorang!
maklumlah...kelas pack dari pagi sampai malam
grr kejam sape yang buat jadual kami tu..
lagi yang tak puas hati nya...
kami terpaksa menahan kejelesan!!
sebab???????
tak pernah2 kitaorang punya kelas jumaat sampai petang...
3pm until 6pm.........
mau rase tahap nak kejar bus balik umah...
metrobus........sri jengka.......
korang off la hari jumaat tuh!
biar sume student yang kelas habis tengah hari tuh...
balik mcm kitaorang!!!
hari sabtu............>>>>> ='(


ok!berbalik pada cik khacaks  cik bella!
tunggu aku balik k??
bilik macam biase kena lah MOP, VACUUM ( guna hairdry wawa), & LAP apa patut k!
aku kat rumah sihat jea!!
terlampau sedap tido atas katil EMPUK lah! hehehe 
tak payah lah jeles..
nanti GONG XI FAI CAI <mr boxer>
aku lah yang paling lewat balik umah!
persetan betol lah!!
tapi bila memikirkan aku nak buat amal untuk orang OKU (kurang upaya)
aku sanggup..pe salah gadaikan balik lewat tu dengan buat amal.
so cik khacak & cik bella..korang pun kena buat amal..
balik lewat sesame jum! aku tahu korang baik & suka buat amal...


eh?? bila aku nak mandi ni haha..
hujan pulak.. memang terase lah macam duduk planet PLUTO
kalau mandi sekarang kan? kan? hahahaha
mama pulak keluar dengan kawan2...
perot aku pulak dah disi dengan nasi minyak masin....
so...its time to sleep back ke???? hahhahahaha
tido lah kejap..nanti mandi mase nak keluar dengan mama!! =)
mama, mama! jum pergi kedai kasut.
kusat dah tak elok ==PPP  <masuk je kereta hari sabtu aku balik tu, inilah dialog aku tujukan pada mama>
wink-wink !! hahahhaha..
so petang nanti dapat lah kaki aku untuk memakai kasut yang baru...
tanah jengka! i will come with the new shoes!! 

ok!! NOKTAH...
petang nanti aku uplod gambar kasut baru aku tu ok!!
will continue..
^-^




No comments:

Post a Comment