Pages

Tuesday, January 24, 2012

perangai serabot !

...Macam Gampang ...
 

sakit nya hati.. nak cakap kau ni BODOH tapi sekolah tinggi-tinggi.. apa ko ingat orang macam aku ni tak layak nak dipandang mulia??? so ko boleh fitnah aku macam orang tak ada kepala hotak! come on r beb..islam pun ada menggariskan about fitnah menfitnah ni.. kau nak makan daging sedara mara ko ke??? macam bagus ko.. apa ko ingat aku nak??? aku bahagia lah sekarang ?? ouh lupe mungkin ko buta IT kan??? itu lah pasal tak tahu menahu erti sharing in internet kan ?? nak cakap bodoh tolol masuk universiti megah-megah... learn lah sikit! jangan pasal kau punya jeles macam babi songgok tahi dah r.. membabi buta nak serang-serang orang.. jangan ingat apa yang zahir depan mata tu sesuci mulia lagi bersih!!! cakap pakai akal jangan pakai otak nanti jadi mcm lembu.. lembu ada otak... tapi tak ada akal..  eh! kalau tak ada adab dalam pertuturan jangan ingat diri ko tu sempurna.. tolong lah jangan perasan ! tak hingin lah.. banyak lagi yang aku nak kerja.. ! semoga ALLAH SWT mencucuri rahmat kat korang ...
 
 
 
 
<<<< menfitnah ibarat seperti memakan daging saudara sendiri >>>>

No comments:

Post a Comment