Pages

Friday, April 15, 2011

Untuk Peminat Kasut

Pelik Pelik..
Tapi Teramat Kreatif..
For those yang create all this SHOES...
Syabas anda memang Kreatif, Gila and Pelik..
Boleh Terfikir Untuk Menghasilkan Hasil-Hasil Kasut Yang Tersangat Unik Ni..
Jum Kita Lihat...



Haha korang rase ape function kasut ni???



berjalan kat chow kit gini..bole pecoh tumit kaki..tinggi betol



ni lagi satu kasut ape bende function pn tak tahu la!





Ikan pun boleh




Tercipta lah tumbuh-tumbuhan

 
Pijak Kaki Orang ni mau bengkak!




Kasut roda terbaru dipasaran! sape-sape nak jadi waiter ni bolah lah beli




so kalau rase kaki tu nak terbakor kene kilat pakai la kasut ni




Sesuai untuk Banjir..




kepada yang kedekut nak beli kasut..bolelah recycle!




Mula-mula aku ingat perhiasan..tgk betol-betol sekali kasut..pelik2



Macam kaki betol pn ada!



macam mane lah nak jalan kan

 

Sambil bosan2 bole main game boy!

2 comments: