Pages

Thursday, April 28, 2011

AKU MELUAT TENGOK KO

Tengok muka jantan je aku jadi meluat
even ko tu baik ke jahat ke
aku jadi sakit aty
aku tak percaya kt lelaki
korang ni memang penipu besar
suka sakit kan hati wanita 
yang ikhlas bersama kau
kau tu bodoh sebenarnya
ikut sedap kau, bila nak amik
bila tak nak buang
hye ingat wanita ni macam sampah????
kami tinggi martabatnya
aku tak tahu aku boleh survive lagi tak 
hidup kat uitm ni
sebab aku meluat tgk lelaki...
korang tolong sedar..
hati kami bukan untuk di mainkan
korang ni bodoh! sebodoh-bodohnya
jangan ingat kami ini insan yang lemah
jangan ingat kami tak bole nak survive sendiri
jangan nak ingat korang tu hebat sangat...
aku meluat tengok lelaki sekarang!!!!!!

No comments:

Post a Comment