Powered By Blogger

Pages

Thursday, February 17, 2011

kekeliruan~ aku atau dia..

aku bukan malaikat, aku tak nak jadi syaitan.. aku bukan baik yeah..nak cakap pasal keburukan orang itu bukan aku..aku memang tak suka amek or peduli akan orang..ibaratkan hidup aku, hidup kau..tetapi aku sayang akan kau..kau bukan famly aku..dan aku kenali kau baru seketika..tetapi bila kau sudah menjadi kenalan aku yang agak rapat sekarang..aku rasa aku macam nak tolong kau..aku memang bukan ustazah ataupun pakar2 motivasi yang profesional dalam memberi nasihat..aku hanya sekadar kawan yang rase bertanggungjawab dan sayang akan kehanyutan kau...yeahh..aku terima kalau kau tak tak nak dengar nasihat aku..aku juga tidak baik..tapi untuk menghala ke jalan lebih hitam aku takot..mama abah.aku sayang kau..aku jaga hati kau..batas-batas pergaualan akan ku genggam dan jaga...aku pengang kepercayaan yang mama dan abah beri pada ku..kawan...aku terkejot...aku yang terasa sangat hina ini yang tidak seperti kau cukup lima waktu solat..tahu akan tahap maruah seorang wanita..yeah..jikalau mereka melihat aku..aku seperti lebih terok dari kau..tetapi ingatlah pandangan yang mulia dari luar tidak seperti akan dijangkakan..kawan..saat kau menangis cerita..aku kesian..aku simpati..tetapi simpati aku hanya seketika kerana kau tidak mempedulikan nasihat seorang seperti ku...
~hak kau~



aku sayang kau dan mereka


No comments:

Post a Comment