Pages

Thursday, August 11, 2011

11 August 2011 >3




TENTIU SO MUCH!!!!

Ingat dia tak kan buat

Ingat dia malu nak buat

Ingat dia tak akan ikut 

Ingat dia buat kecil-kecil

Ingat 11.08.11 ni biasa-biasa je

............TAPI.............

tak sangka dia buat kejutan masa berbuka puase di KFC

Nyanyi kuat-kuat sampai sume org kat situ pun ikut nyanyi

lagu BEFDAY for me!!

even korang akan cakap ni biasa-biasa je

tapi ni tetap paling BEST n KENANGAN TERINDAH!!! 

~Love you MAA~





No comments:

Post a Comment